Az oldalunkon található Teljes általános szerződési feltételek (ÁSZF) részletesen tájékoztatnak téged, kedves látogatót, a szolgáltatásainkkal és a vásárlás menetével kapcsolatban. A Gentlemen’s Barber Shop Baja, mint férfi fodrászat, kiemelten fontosnak tartja az ügyfél elégedettségét, ezért az ÁSZF-ben minden részletre kiterjedő információkat találsz. Olvasd el figyelmesen, mielőtt igénybe vennéd szolgáltatásainkat vagy vásárolnál tőlünk termékeket.

Üzletünkbe látogatással és a szolgáltatásaink megrendelésével elfogadod a feltételeinket.

Szolgáltató elérhetőségei és adatai: 
Név: Gentlemen’s Barber Shop
Cím: 6500 Baja, Kossuth Lajos utca 17.
Telefonszám: +36 30 878 4425
Kapcsolattartó: Balogh Zsolt
E-mail cím: fodraszbaja2@gmail.com
Nyilvántartási szám: hamarosan…
Adószám: hamarosan…
Tárhely szolgáltató: Tfmworld.hu
A továbbiakban a fentiekre együttesen mint szolgáltató hivatkozunk. 

Árképzés és fizetés:
A felek előzetesen megállapodnak egy árban. Ez a megállapodás (árajánlat adás) szóban történik. Amennyiben a megrendelő előzetesen nem kér árajánlatot, ennek hiányában is megrendelheti a szolgáltatást, ezzel azonban automatikusan elfogadja az árakat. A szolgáltatás díját a megrendelőnek távozás előtt kötelessége megfizetni, amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltatónak joga van rendőrt hívni és feljelentést tenni.

Időpont foglalás:
Szalonunkba nyitvatartási időben bármikor lehet jönni, nem szükséges előzetes időpont foglalás. Azonban az időpontra érkező ügyfelek elsőbbséget élveznek a kiszolgálás során az előzetesen megbeszélt időpontban, tehát ilyen esetekben nem az érkezési sorrend a mérvadó. Minden esetben az időpontra érkező ügyfeleké az elsőbbség, de természetesen igyekszünk mindenkit a lehető legrövidebb időn belül kiszolgálni.

Panaszkezelés, elégedetlenség:
Előfordulhat, hogy ügyfeleink bármilyen oknál fogva elégedettlenek a kapott szolgáltatással. Célunk a jó hírnevünk fenntartása, ezzel együtt a viták könnyű és gyors megoldása. Problémádat kérünk szóban közöld munkatársunkkal. Kérjük, hogy pontosan és érthetően közöld, mi és miért nem tettszik. Ne csak annyit mondj, hogy rossz lett, vagy nem néz ki jól, részletesen fejtsd ki, miért érzed így. Természetesen ha a panasz jogos, amennyiben lehetséges korrigáljuk a hibát, ha pedig nem, akkor kompenzálunk érte. Ammennyiben a reklamációd nem tartjuk megalapozottnak, fenntartjuk a jogot, hogy szemtanukat is bevonjunk az eset kivizsgálásába.

Higénia:
Eszközeinket gyakran fertőtlenítjük, mi alaposan odafigyelünk a higéniára. 

Viselkedés, magatartás
Vendégeinktől elvárjuk, hogy tiszteletteljesen, etikusan viselkedjenek és beszéljenek velünk, illetve a többi vendéggel. Amennyiben úgy érezzük, hogy valakinek nem elfogadható a viselkedése, először felszólítsuk, hogy változtasson rajta. Amennyiben ez nem jár eredménnyel, fenn tartjuk a jogot, hogy elküldjük az üzletünkből, akár hatóság bevonásával is.